17 haftalık hamileyim ve sıkıntılı geçiyor son iki gündür böyle kasığımda o kadar sert bi yumru oluyo ki özellikle yatınca sanki karnımdan çıkıp gidecek gibi sizde de bu durumu yaşayan oldu mu doktor rahim boynunda bozukluk var dedi o nedemek oluyısa yarın kendi doktoruma gidicem bakalım 🙁