Nesya ben de 4+5tim ilk gittiğimde doktor ultrasonda göremedi vajinal baktı kese yerleşimi vs her şey güzel görünüyordu çok şükür zaten ucundan sokuyor öyle zararı vs hiç görmedim. Hatta 2 hafta sonra 6+1 de başka doktora gittim memlekette orda da ultrasonda gorunmedi vajinal bakıldı her şey yolundaydı hatta kalp atışını bile görüyorum dedi. Zayıf olmana rağmen ultrasonda görünmemesine şaşırdı sadece. Ama çok şükür her şey normaldi ve bi zararını görmedim. Sen de görmeyeceksin diye bi şey söyleyemem herkesin gebeliği farklıdır doktorunuza güvenmek en doğrusu.