RumisAlgn Kizlar merhaba ben 38+3 gunluk hamileyim bugun boyle basim cok dondu elim kolum tutmadi bi anda gozumun onu karardi tansiyonum oynamis olabilir mi sizce evde tek basimayim ne yapicagimida bilemedim sadece yattim uzandim elim kolum tutmadi bi anda
alpusbebek Bende 38+3 deyim ve inan aynı bi halsizlik var üstümde son bi kaş gündür bence normal çünkü günümüz bitti sayılır uzan ve mümkün olduğunca kalkma yerinden
alpusbebek Demekki doğuma daha vae çünkü doğum olmadan bikaçgün önce enerji gelirmiş bizde durum tam tersi 🙈