Hamileliğimin ilk aylarında aşırı kasık ağrılarım vardı sağlık ocağında ki doktor idrar tahlilim sonucu kum döktüğünü söyledi . Şuan 18haftalığız ben geçen gün misafirim vardı telaşımdan hiç su tüketemedim o gün. Ver ertesi gün yine kasık ağrılarım oldu . İdrar yaparken kasıklarım batıyordu sanki. Ben yine doktora gittim sağlık ocağına doktor yine kum döküyorsun dedi 3 litre su iç dedi hergün . Ne Bilmiyorum başkada birşey yapamam heralde benim gibi olan yaşayan varmı ?