sevval55 bence almaman daha iyi neden almak istiyorsun ki bu aylarda aldığın kilo bebeğe yaramıyor zaten,ben ilk aylar kilo verdim yiyemedim bişey şimdi 25 haftalık oldum 5 kilo almışım,ilk aylar almaya başlarsan 5.aydan sonra çok şişersin çünkü birden alınıyor o yüzden almaman daha iyi bence