Cuma günü sabah 8'de yatışım yapıldı. Odamıza çıktık önce alttan muayene edildim ve açılmam olduğu söylendi. Sonra damar yolu açıldı, suni sancı verildi ve lavman yapıldı. Suni sancıyı hafif şekilde almaya başladım önce. Net cihazına bağladı hemşire kasılmalarım oluyordu 60-70 civarı çıkıyordu. Saat ilerledikçe ağrılar artmaya başladı. Saat 3 gibi doktorum geldi hava kararmadan alıcan çocuğunu kucağına dedi. 4 gibi ebe geldi açılmamın 7 cm olduğunu söyledi. Alttan muayene etti, suyumun gelmesini sağladı ve rahim yumuşatıcı iğne yaptı. Saat 16:00'dan 17:32'ye kadar olan kısımda ben bende değildim, eşimin ellerine tırnak geçirmişim 😐 odada sürekli yürüdüm hiç yatmadım, bacaklarımı açıp otur kalk hareketi yaptım, pilates topu getirdiler onda da hareketler yaptım hepsi çok iyi geldi. Saat 17:00 olduğunda sancılar dayanılmaz bir hal aldı. Son yarım saate girdiğimizde benimle birlikte herkes perişan haldeydi (annem, kayınvalidem, görümcelerim) saat 17:26'da ıkınma geldi ve acilen doğumhaneye alındım. Çatala çıkıp, hazırlanmam ve oğlumu kucağıma almam tam 10 dk sürdü. Doğum anı çok zor oldu,kafası çok zor çıktı, inanılmaz ağrılar yaşadım ama kucağıma aldıktan sonra hiçbir ağrı sızı kalmadı.
9, 5 saat sancının sonunda, yılmadan, sıfır dikişle aldım oğlumu kucağıma.
Size tavsiyem sancınızı yatarak değil ayakta çekin. Mutlaka yere çömelip kalkma hareketleri yapın. Ve mümkünse Meryem ana otunu sancı başlayınca suya koyun.
Herkese hayırlı doğumlar dilerim.