Bebegiiim büyüyen beşikleri 3 yaşından sonra kullananı görmedim pek canım. Ben Hepsiburadadan aldım nevresimi, yan korumalıkları falan herşeyiyle 600 liraya aldım. 3-4 yaşına kadar da kullanılır yani. 3 kademeli oyun parkk olabiliyor bi bak istersen. Heyner ahşap beşik