Ledeyna DefnemmG gunun bitmis nerdeyse canim 35+5 oldum dogum sancilarim var erken dogum olabilir dediler bebek cok asagida diyorlar bulanti kusma sanci nstde sanci cıkıyor ama acilma yok diyorlar 😢😢
Smilena Benim bebegim azalmisti ters duruyordu dun saat 2 de sezeryan dogumum gerceklesti Allah kurtarsin hic korkma suyunu kontrol ettir sadece 😇
DefnemmG Ledeyna canım hayırlısıyla sağlıkla gelir inşallah sıkma canını, öyle böyle 37ye kadar bekletirler onu merak etme sen
Ledeyna DefnemmG gelirse bekleme durumum yok iste canim ilktede gunumden bayagi once yaptim buda oyle olacak sanirim cok erken bi zamanda normal dogum pozisyonu almisti cati muaynesinde ebe bebegin basinin bayagi asagida oldugunu soyledi sancida cikinca nstde bakalim ne olacak