busrakaan Elif hanım mı Sedef hanım mı ? 🥰 Karar vermeliyim artık birde muayene ücret bilgisinide paylaşırmısınız
Kevser6161 busrakaan elif hanıma gıt bence. Ben sedef hanıma gıdıyorum baslarda cok ıyıydı smdı dogurucam randevu alamıyorum onumzdekı hafta sezeryan olcam ılgılenemıyo eskısı gbı. Cok kalabalık. Muayne ucretı 70 tl
Adves busrakaan arkadaslarimdan elifede sedefede giden var canim ikiside iyi bende camlica erdem hastanesi tulay kayaya gidiyoruk cok memnunum
Hamilebiranne busrakaan canım bende Sedef hanıma gidiyorum tatlı bir doktor ama cok kalabalık ya gerçekten randevu için 2 hafta önceden aramam gerekiyor bende napıcağımı şaşırdım
Ezgiy Ya başlatda ilgileniyordu doktorlar ama şuan eskisi gibi değiller devlet hastanesi tadında doğum orada düşünüyorum fiyattan ama pişman olur muyum bu şartlarda bilmiyorum
busrakaan Ezgiy ayy valla bunaldım ya 😒 Elif hanıma en erken Perşembe günü randevu alabildim bilmiyorum ki bende gidip bakıcam umarım memnun kalırım🙏🏻 Bebeğimin şansına artık ❤️
CCDGN Çamlıca medipoldeki bütün doktorlar cok yoğun hiçbiri eskisi gibi ilgi göstermiyor. Ayse hn yeni basladı onun hastası yok bildiğim kadarıyla boştur yani
Adves busrakaan muayene 80 tl canim normal dogum 1500 sezeryan 1700 du en son yanlis olmasin degismediyse eger