Gizemliince Merhaba kızlar, 27 haftalık gebeyim sabaha karşı 5 gibi mide bulantısı yaşadım ve kustum. Şu saat oldu bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum. Sizlerinde 6-7 saatlik hareket hissedememe gibi bir durumunuz oldu mu?
seyma281015 Gizemliince biz kötü bi son yaşadık bu konuyla ilgili eltim tarafından. O yüzden ihmal etmeyin derim acile gidin.
Atikeemre14 Gizemliince acıle gıt derım ama bende senın gıbı 3 gundur harektlerını hıssetmıyordum bu arada 25+2 doktorum bu haftalarda normal dedı ayırca ben dıyette oldugum ıcın sekerı kestıgımden dolayı hareketlerı azalmıstor dedı korkma ama ıcın rahat etmesını ıstıyorsan gıt canım
-emel- Gizemliince bir şeyler yiyip sol tarafınıza yatın hareket ettirmeye çalışın eğer etmezse bi görünün derim haftanıza göre etmesi gerek diye düşünüyorum
Atikeemre14 Gizemliince arada tatlı yıyorum gene ama oyle abartılcak kadar degıl sırf bebegımın hareketlerını hıssedeyım dıye 🙈