Zeyzey20 kilosu çok iyiymiş doğum gerçekleşirse büyük ihtimal problem yaşamazsınız. Ama olsun yine de gününü doldursun inşallah yaa anne karnında gelişim çok başka. Benim kızım 2360 doğdu. Küvöze girmekten ucundan kurtuldu. Ödemi atınca 2100’e düştü. Şimdi sarılıkla uğraşıyoruz. Çok olmasa da değer biraz yüksek çıkıyo. Işık tedavisi aldık 2 gün önce falan. Kilosu düşük olduğu için, erken doğduğu için daha zor atlatıyo. Siz de sabredin inşallah biraz daha dursun içerde 🙏🏻