Dün akşam başıma bir ağrı girdi ama anlatamam zonkluyor kafam hareket ettikçe gece nöbetçi eczane bulduk ağrı kesici aldık parol verdi hamile olduğum için ama hiç kesmedi ve şuan delirmek üzereyim inanılmaz ağrıyor napıcam hastaneye gitsem yararı olur mu ilaç hiç işe yaramıyor