Tubaska Bencede o doktoru değiştirmelisin.. Haftan erkenmiş henüz canım Asiye hanıma gidebilirsin. Ben hep Derya ve Asiye duydum Nisa Has. de. İnşallah ondan memnun kalırsın. Ben 21+3 üm hala net bi doktorum yok. İkitelli Batı Bahat'ta Vedat beye 1 defa gittim, devam ederim herhalde artık orda. En yakın Kanuni, onda da sürekli doktor değişiyor zaten.