Kardelen123 bişey uydurmanıza gerek yok. Gidin hastaneye gebeliğim riskli uzun süredir randevu bulamıyorum diğer doktorlara size yönlendiriyor, endişe ediyorum artık ne yapılması gerekiyorsa yapın de aradan alırlar mutlaka.
Annemin tansiyonu çıkıyordu randevu yok gittik isyan ettik yani ölelim mi dedik napalım öyle aradan aldılar sizde öyle yapın