Ben hiç korse kullanmadım doğumdan sonra da 40 ımdan sonra eski kiloma döndüm bünyeylede alakalıdır tabi ama emzirmek ve uykusuz geceler acayip zayıflatıyo ben kurumuştum resmen😬özellikle anne sütü insanı çok formda tutuyo yediklerin süt oluyo ve bebişe yarıyo😍bol bol emzir bebeğini😉ilk doğumumda böyleydi bakalım şimdikinde nasıl olcak☺