36 haftalık hamileyim 37. Haftaya girdim günlük en az yürümem lazım açılmam hiç yok ama beni dışarı çıkaracak kimse yok.. Öyle daralip bunalıyorum ki artık duvarlar üstüme geliyor başım dönüyor evde.. Sıkıntıdan patlıcam.. Eşim çalışıyor yoruluyorum biyere çıkacak halim yok diyor anlatıyorum böyle böyle diye tamam diyor ama gene ayni..
Benimle aynı durumda olan varmi?