Eyll_kuzu Selam güzel anneler bu sabah ikinci doz geliştirici iğnemi yedim ama bebek hareketlerini hissetmiyorum var mı benim gibi bi durum yaşayan
Mervednr Eyll_kuzu valla canım o iğneden sonra hareketleri azaldı diyen çok okudum ama bende öyle bişey olmadı