Kizlar merhaba 34+6 olduk.bugun sabah bisey farketdim ben goguslerimde🤭
Kizlar benim hiç sütüm gelmedi hamilelikde.hani bazilarinda geliyo ya bende hic gelmedi😕
Gogus uclarinda sarimsi biseyler kuruyub kaliyordu ama.herkes suttur diyordu benden habersiz geliyo ama kuruyor temizliyordum bende ne yalan soyleyim.rahatsiz hiss ediyordum kendimi.sıkmiyordum ama.bugun beyaz bisey gordum uclarinda.tam ortasinda.uzeri perdelenmisdi bembeyaz bisey yigilmisdi.sag gogusumde hem.sag gögusum daha cok biyudu
Onceden kruyordu temizleye biliyordum.ama hic ne yapamadim.uzeri incecik bi perdeyle ortulmusdu icindede beyaz biseyler vardi.acaba süt ola bilirmi o?boyle bisey oldumu sizlerde hic?