Hamileliğimden bu yana 2 defa oldum son 1.5 haftam galiba yine oldum 🤦🏻♀️ Hamilelikte bünye zayıf olduğu için enfeksiyon kapma oranımız hastalanma oranımız çok fazla bol bol su tüketerek ve düzenli idrara çıkarak bunu yenebiliriz tabi doktorumuzu da dinlemeyi ihmal etmemeliyiz 🙈