23+4 haftalığım 1 buçuk aydır boyun bölgemde küçük küçük isilik gibi sivilceler çıkıyor kaşınıyo çenemdede var ve ne yaparsam yapayım geçmiyo doktrum jel verdi o da çare etmedi devamlı sivilceliyim ergenlikte bile çıkmamıştı, kızım olucak benimde demek ki kız bebekleri olanlarda çıkıyo genelde.