Geçen hafta oldum ilk dozunu, her kan verisimde korkan ben ne zaman yaptınız aşıyı bitti mi diye sordum🤣 acımadı hiç. Ertesi gün de bisey yoktu ama sonra 3 gün boyunca koluma dokundukça acıdı, su an tamamiyle geçti. Korkulacak hiç bisey yok. Ilk doz 20. Hafta ikinci doz 24. Haftada. Isteğe bağlı 10 yıl koruması olan 3 doz daha yapılıyor, ben tercih etmedim.