CananLokman28 Selam kızlar 35+5 haftalık olduk. Tontiş oğluşumun kilosu 3.150 gr. Sizinkilerin kilosu nasıl ? Doğuma dair konuştumu doktorunuz. Biz henüz konuşmadık heyecanlıyım. Bu arada hazırlıklarımızda bitti sadece bez almadık 😉😍🐣
Merveozdemir CananLokman28 yaa maşllah canım ne güzel bende 35+5 im bugün gittm 2.650 geldi ve iki haftadır hiç kilo almamış önceki kontrolde de aynıydı halbuki hep kilo yapacak şeylerle beslendim çok dikkat ettim üzüldüm bugün böyle zayıf kaldığını duyunca 🙄
Ledeyna CananLokman28 bende 35+5 oldum sancim oluyor erken dogum yapabilirmisim galiba kizim sabırsız biraz sanirim bebek cok aşağida dediler heran doğum yapabilirmisim hemde normal😔 cuma doktora gidecegim bakalim ne olacak..
Suzanyaman Haftaya çatı muanesi olcam bebegim su an normal dogum için dönmüş bakalım normal dogum yapmayı çok istiyorum
CananLokman28 Suzanyaman benim bebeğimde doğum kanalına girmş 39.haftada çatı muayenesi olacağımı söyledi doktorum. Çok çekiniyorum aslında
CananLokman28 Merveozdemir canım bence zayıf değil bebeğin her bebek bir olmaz üzülüp bebişini de üzme. Bizim eşimle boylarımız uzun onunda etkisi vardır 😃
Nrgssm Merveozdemir hic canını sıkma canim kardesiminde öyleydi cok stres yapti ama beebge ve kendisine zarar biraz daha sabret iyi bi haftadasn
Sibelsenses Merveozdemir 34+6 da gittim bizim de 2.350 kilo aldıracak şeyler yiyorum benim de almıyor. Dr iri bi bebek olmucak dedi ama insan üzülüyor kilo almayınca 😌
gencoyku Merveozdemir benimde 34+5 te 2000 kilo çıktı 2 haftada 100 gr almış bende beslendim deli gibi almamış kilo acaba bu haftada böyle bişeymi var?
Merveozdemir CananLokman28 2 haftadır kilo almamasına üzüldüö sadece gece gündüz yiyorum kendim almışım bolca sinirlerm bozuldu 😂 sağlıkla doğsunlarda canım Napalım ☺
duyguozdemir canım benimki de 35+3de 3.119 kg'di. doktorum iri olacak 37'yi tamamlasın alalım dedi yarın da kontrolüm var bakalım ne diyecek 🤗
CananLokman28 duyguozdemir sezeryan mı olacaksın canım neden 37 yi tamamlayınca alıyorki doktor. Zamanını beklemicekmisin
Acemianni duyguozdemir Kubulik @ Amin inşallah 🤲😊 bol bol dua edelim sıkma canını konuş baya ise yarıyor en azından bende öyle oluyor cevap verir gibi oynayıp duruyor içerde. Iyi düşünelim ki iyi olsun. Ama dediğim gibi aksatma ve sende kontrol et haftaya göre. Peki size nasıl bir açıklama yaptılar bu haftalık oynamalar için?
duyguozdemir CananLokman28 canım iri bebek dedi gelişimi de 2 hafta önde gidiyor içerde kalınca strese girip kakasini yapabilir dedi ben de onun stresine girmek istemedim tum gelisimi tamam 37den sonra sadece kilo alıyormuş. sezaryen olacak canim
EsraDefne Ledeyna aynı durum bende de var 34+5 im ilaç vermediler mi canım engellemek için serum ciğer geliştirici falan
CananLokman28 duyguozdemir bnm doktorumda iri dedi bebişime 2 3 hafta ilerideyiz. Ama aksi bir durum olmadıkça biz normal doğumu beklicez.
Sonay CananLokman28 maşallah ya bende iki hafta önden gidiyorum 31 haftalık beni almadılar daha sormak istedim oğlumda hatırlamıyorum kaç hastalık girdiğimi 😊 siz erken girmişsiniz sanırım ben 34 haftadan sonra giriliyor diye biliyorum 😍
duyguozdemir CananLokman28 ben sağlık sorunumdan normal yapamıyorum maalesef onun için doktorumun dedigini uygulamayı düşünüyorum
CananLokman28 Hilall evet canım maşallah. Çok farklı şeyler değil aslında. Her gün yoğurt yemeye çalışıyorum. Sabahları peynir yumurtayı eksik etmemeye çalışıyorum.