Demir yorumlar inanamiyacak ne var, siz de icen biriymissiniz, herkes bir olmuyor, irade meselesi biraz. Ben de ogrendigimde biraktim ama, icen arkadaslari aaa cok ayip diye yargilayamayiz. Ne kadar birakin iyi degil desekte, onlar kendi nefisleri ile birakabilecekler 🤗