Bu sabah nihayetinde acillik oldum kizlar. Nerdeyse 8 gun filan oldu. Bagirsaklarim sanki yoklar. Hocayi sabah 5 bucukta aradim acile git lavman yaptir dedi. Hickimse ilgilenmedi. Yapmadilar. Aglaya aglaya eve dondum. Duphalaci doldurdum bardaga ustune sicak su doktum 2 bardak ictim sinra biraz uyumusum. Simdi az az cikisim var. Artik yemek yemeye korkuyirum sivi ile beslenicem. Daha 23. Haftadayim. 😥😥😢