Aysekk53 35+3 günlük gebeyim . İki gündür aşırı mide yanması yaşıyorum . Sırf mide yanması yüzünden uykudan uyanıyorum . Acaba nasıl bi yöntemle geçirebilirim ?
feyzaa34 Aysekk53 rennie duo❤ doktoruna söyle yazsın canım yada nöbetçi eczane yakındaysa git al. Benide geceleri uyandirirdi bu yanma ama rennie çok iyi geldi yaa. Sabah akşam ilaç firmasına dua ediyorum😂😂
Asu20 Aysekk53 ben gaviscon kullandım çok kotu oldugum zamanlarda. Ve gercekten ıyı geliyordu. Gecmıs olsun 🙏
dze Vallahi ne yapsanız yanıyor ama Dr unuzla konuşun mide şurupları var onlardan yazabilir ya da ileri derece haplar var onlardan yazabilir benim ilk gebeliğimde ben hap kullanmıştım şuruplar iyi gelmemişti