4 gün önce sezeryan oldum. Önce spinal, sonra genel uygulandı mecburiyetten. Şuan o kadar fazla boyun ve baş ağrım var ki, kafamı neredeyse hiç tutamıyorum diyebilirim. Miğde bulantım kusmalarımda var. Doktorlar normal diyorlar narkoz etkisiymiş. Aynı durumu yaşayıp en erken nasıl aştınız?