Serpilsaltikalp Metehanmoms kızlar denizden mikrop kapmak biraz zordur. Asıl mikrobu denizden çıktıktan sonra ıslak mayoyu çıkarmazsanız kapıyorsunuz.dikkat ederseniz sorun olmaz. havuzda bile aslında mikrop yaşayamıyor. Klor öldürüyor çünkü. Havuzdan etkilenmeniz de sadece havuzun klorunun vajinadaki yararlı bakterileri öldürüp zararlılara yer açmasıyla etkileniyorsunuz.bu bilgiyi de doktorum vermişti. Bodrum’da yaşıyorum hergün denize giriyorum. Hiçbir sorun olmadı çok şükür.
Yusufayten Metehanmoms ben girdim canım banada girme mikrop kaparsın falan dediler kendi doktorum ne kadar denize girsen o kadar faydası olur dedi ki D vitamini acısından da iyi olur bol güneşte kalırsan
Mommi Metehanmoms ben giriyorum yarın 39.hafta oldum doktoruma da danıştım abartmadan girebilirsin dedi 3 günde bir 1 saat falan denizde vakit geçiriyorum
BurcuGk 14+5 teyim hergün Altınoluk civarında yüzüyorum😬 Sadece girip çıktıktan sonra mutlaka duş alıp bikini değiştiriyorum. Doktorumda duş almadan durma kesinlikle dedi. Birde çok soğuksa girmiyorum.
Deletedmom2 Metehanmoms denizden çıkar çıkmaz mayonu değiştir ıslak kesinlikle kalma ben şuan tatildeyim çok şükür hiçbir sıkıntım yok birde 50 faktör güneş kremi kullan
Derya0707 Metehanmoms haziran 1 itibariyle 2 günde 1 girdim ve 1 er saat yüzdüm hamileler için en iyi spor yüzme dir dedi doktorum tatil zamanı günde 2 saat yüzdüğümde oldu su içinde oyalanmak degil de bildiğin çok kısa molalarla yüzdüm hatta bazen günde 1 saat yüzdüm 30 dk bisiklete bindim 1 saat yürüdüm aynı gün için de doktoruma kendimi iyi hissettiğim sürece saat önemli mi dedim spor da 1.5 saati geçme dedi totalde ama tabi hamilelikten önde de hayatım sporla geçiyordu karın kaslarım falan vardı yüzme imkanınız varsa havuz önerilmiyor denizin tadını çıkarın
DeryaKuzusu Arkadaşlar 28.haftamızdayız şuan denize girip çıkıyorum. Ama ıslak kalıp kurudum Bi kaç kez. Çünkü ha deyince duş alamıyoruz duşa kabin sıra VS. Otelde alıyorum duşumu. Bir de denizde ne kadar kalmak lazım en çok. Yorulduğumu anlamıyorum ben 🙄🤔
Benanneyim Metehanmoms Canım ben ilk beğenimde girdim lanet olsun en ağır mantarı kaptım dokuz ay boyunca yeşil katı akıntı oldu evden dışarı çıkmadım hep ağladım şimdi yeni hamileyim tekrar yazlıktayım öğrendim gebeliğimi asla girmiyorum 6 haftalık özellikle havuza girme denize git eğer doktor önerirse ve enfeksiyon kapmaya yatkın değilse vücudun ama ben çok çektim allahım yaşatmasın
Benanneyim Bir de doktorum bana asla ıslak kalma dedi girsem bile bebekten önce yanımda iç çamaşırı götürüyorum çıkınca hemen giyiyorum
espalp Metehanmoms tuzlu su mikrop tutmaz😂 ben sürekli giriyorum denize. Her ay idrar tahlili veriyorum. Tabi gidip pis bi yerde yüzmedim ama en pis deniz en temiz havuzdan iyidir👍🏻 Denizden çıkınca ıslak oturma hemen üstünü değiştirmeyi ihmal etme🙏🏻
07052019 Metehanmoms doktor bana enfeksiyon olmaması için deniz önerdi. Islak mayo ile oturmadığın sürece problem olmaz. Ben 2 mayo ile gidiyorum, kurutup değiştiriyorum. Tuzlu su enfeksiyon varsa da temizliyor vucuttaki
Dileginbalbebegi Ben de enfeksiyon var mı bilmiyorum dr sorma fırsatımda olmadı yazlıktayım giricem muhtemelen ama korkmuyorum da değil napsam?