shrbrk kizlar, 7haftanin icindeyim ultrasona gore. yururken sag kasigimda batma oluyor. agri giriyor. yatinca geciyor. boyle bisey yasayan var mi 😔
kr1907 shrbrk oluyor aşırı ağrı değilse oluyor rahim büyüdüğü için oluyor benim de oluyordu bazen hala bir anda. Ağrı Giriyor sonra geçiyor 17.haftadaym bende vücudumuzu çok dinliyoruz ondan sanırım stres yapmayın 🥰küçük ağrılara
Ilknur_emin shrbrk ben her hafta soluğu hastenede alıyordum midem bulanıyor normal mi kasiklarim ağrıyor normal mi b12 mi 1 gün kullanmayı unuttum birşey olurmu diye ama.korkma doktorum dayanılmayacak ağrı Ve devam eden kanaman olmadığı sürece korkma dedi
minikkurabiyem2019 Normal canım rahim genişliyormus bebek yerleşiyormus . Cok asırı olursa yine dr sor