espalp canı tansiyon takibini aynı cihazdan ve hergun aynı saatler arasında yapılması lazım.(düzenli takip icin)
Benimde düşük tansiyonum var , yuksek olması doğumda dr larin istemediği birşeymiş zaten. Gün içinde kendini çok ac bırakma inşallah yoluna girer