Tugbat idrar yolu enfeksiyonum hep oldu açıkcası, sirkeli suyla temizlendim iç çamaşırımı değiştirdim, günlük ped kullandım, peçete denedim vs geçmedi hiç arada ilaç antibiyotik falan da kullandım bi iki hafta idare etti sonra yine tekrarladı çok şükür bebeğe hiç bir zararı olmadı. Yatma konusuna gelince maalesef bebek için mecburen yattım wc yemek harici kalkmadım pek 32. Haftaya gelince ayaklandım doktorum önermesede hafiften. Serklaj sonrası doktor seni senin durumuna göre yönlendirecektir burda bi arkadaşın da serklaj sonrası bi iki hafta yatıp sonrasında işine bile gittiğini okudum. Risk geçene kadar dikkatli olmak gerek sonrası öyle hızlı geçti ki şimdi doğurmak için çabalıyorum Rabbim sana da o güzel günleri gösterecektir İnşaAllah. En önemli tavsiyem, stresten ve sürekli korkulu ruh halinden uzak dur. Bebeğe ger daim pozitif enerjini hissettir emin ol şansı çok yüksek olacaktır bu durumunda. Onun için en iyisini iste en iyisinin hayalini kur ve ona çok iyi bir anne olacağın için sana verildiğini bil. İnşaAllah her şey daha iyi olucaktır. 🌸💖