Asel--- Merabalar. Ben 23 haftalik hamileyim. 24 saatlik idrarımda protein 58mg/dl çıktı. Tansiyonum 12/8 civarinda . Doktorum dikkatli olmami soyledi. Gebelik zehirlenmesinden korkuyoruz. Yaşayan var mı böyle bi durum?
anapanda12 Yaşayanlar vardı, doğurdular mı bilmiyorum üstte kalsın geçmiş olsun Rabbim acil şifalar versin inşaAllah 🌸