Sonaybaycin ben de şuracıkta durayım 😂38+6 olarak 😎 vajinadan sızı gibi sancılarım oluyor nadiren. Nst de çıkan bişey yok. Doktorum 40 haftaya olsun çatı muayenesi yaparız, uygunsan Rahim açıcı ilaç veririm suni sancı veririm, eğer uygun değilsen sezeryan yaparız dedi. Geçen hafta da bir arkadaşım 40+1 iken sabah aniden sancılanmış. Öncesinde belirti yoktu onda. Başka bir arkadaşta da belirti yokken su geldi geçen ay. Ben de belirti pek yok. Sıkıcı oluyor böyle. ☺Belirti istiyorum heyecan istiyorum 😂