Gbahar_asya Arkadaşlar merhaba. Ben 10 haftalık hamileyim ve şimdiye kadar 3 kilo verdim bile yediğime de dikkat ediyorum kusma durumum da Yok ama kilo alacağıma zayıflıyorum. Zaten hep 55 lerdeydim şimdi 52 ye düştüm
Milos Gbahar_asya canım bendr 13 haftadayim bende senin gibj 3 kilo verdim normal canını sıkma zamanla alicaz zaten
37aysgl Gbahar_asya 18 haftalığım daha 2 kilo verdim 2 kilo geri aldım sadece canım normal sonra iştah açılıyo merak etme🙈
LeylaCan Gbahar_asya 6 kilo verdim ilk aylar. 6.aya geldim şimdiye kadar aldığım 500 gr. 😂 doktora sordum bebiş iyi senden gidiyor ne güzel dedi 😂
zorkadin53 Normal canım ben 17. Haftaya kadar kilo verdim. Şu an 20 oldu sabit kalmaya başladım. Doktorda ebelerde normal olduğunu 20. Haftadan sonra alınacağını söyledi. Erken daha takma kafaya normal yani.
Gbahar_asya Eşimde çocuk aç kalıyor niye yemek yemiyorsun diye trip atıyor ☺️ İştah sıfır denecek kadar az
Gbahar_asya LeylaCan ya maşallah ne kadar çok almışsın canım ☺️ Sen zayıf hamile kalanlardansın galiba ☺️