Suranurun_annesi06 ben doktorumun muayenehanesinde dr. Ali İpek bey e yaptırdım. Kendisini sanırım servet ünsal tıp merkezinde çalışıyor ve işinin kesinlikle ehli bir doktor cuma yaptırdım acil açılmam ve öncesinde bir kaybım olduğu için hemen serklaj yapıldı canım inşallah sorunsuz geçirirsin sen 😊 ücreti de ben 450 tl verdim