bende 8+2 mide bulantı hissim ilk zamanlar çok oldu şuandada ara ara oluyor ama öyle kusma yaşamadım hiç
çok halsizlik yaşıyorum sürekli uyumak istiyorum ama gecede çok uyanıyorum çalıştıgım içinde sabah uyanmakta sıkıntı yaşıyorum 😂bi kaç gündürde şiddetli mide ağrısı yaşıyorum ne yesem rahatsız ediyor beni bunu yaşayıp çözüm bulan varmı