sofimam kizlar yuzumu sivilce basdi her gun 2-3defa kukurdlu sabunla yuyuр,5 dak bekletiр kuruluyorum.bir zarari olurmu?
Kelebegimmm Bende önceleri öyle sabunlarla yıkıyordum sonra öğrendimki kurutmak iyi değil.deri kurudukca daha çok yağlandırıyor ihtiyac olduğu için.ne kadar doğru bilmiyorum ama
Kelebegimmm sofimam onu hiç düşünmedim hatta sırtım felaket olduğu için onunla yıkanmayı düşünmüşdüm.randevunuz varsa doktora sorun yada internetden öylesine araştırma yapın