Merhaba . En başından beri zorlu geçiren annelerden biriyim. En son gebelik şekeri çıktı sonrasında bebeğimin hareketleri git gide azalmaya başladı . Hep zaten şeker yemiyoruz ondan çocuk hareketsiz diye düşündük . Nst ye her girdiğimde bebek hareketsiz diye gördük doktorum hep şüpheyle yaklaştı . 30. Haftadan sonra haftada bir beni çağırdı. Şuan mucize eseri yaşanan herşey . Pazartesi geldiğim nst kötü çıkınca Cuma tekrar çağırdı . İş yerinden izin alıp geldim . Nst berbat. Meğersem kordon dolanmış bebeğimin boynuna. Yarım saate kendimi ameliyathanede buldum . Şuan bebeğim yoğun bakımda. Solunum güçlüğü çekiyor . Buraya hikayemi yazmamın sebebi bebeğinizde hareket görmediğiniz an mutlaka doktora gidin vardır elbet bir sebebi . Yarın taburcu olucak bebeğim ne zaman çıkar belli değil. Ezan okunuyor şuan allah herkesin bebeğini bağışlasın. 3 gün oldu Doğum yapalı daha kucağıma alamadım dokunamadım. Allah herkesin yardımcısı olsun