Cileginannesi İhsan Doru ya detaylı yaptıran varmı acaba? Metın ıngec e bı kac arkadasım guttı ve hıc memnun kalam olmadı
zcgrmz Cileginannesi ben hemşire bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine metin ingeç'e gitmiştim,ben memnun kaldım zaten kendisi üniversitede perinatoloji anabilim dalı başkanı.ben gittiğimde çok ayrıntılı bir şekilde baktı ama çok güleryüzlü değil soğuk biri
Cileginannesi zcgrmz anladım canım tesekkur ederim. Metin ingecten baska secenek yok sanırım. İhsan doruyu da merak edıyodum ama gıden yok sanırım
Mhrs İhsan doruya ben gittim memnun kaldım yani kendisi bi kadın doğum doktoru değil ama ayrıntısıyla inceliyor ve gayet güzel ilgileniyor
Megmeg Ben ilk gebeliğimde hep metin hocaya gittim. Ultrasonuda herşeyide gayet iyi.. adam soğuk ama bence on numara bi doktor. Bu gebeliğimdede metin hocaya gidiyorum..
Cileginannesi Megmeg metin hoca iyi olabilir ama hastasını rahatlatması bıraz gulumsemesı benı de rahatlatıyo doktorun. O yuzden metın hocaya gıtmeyı dusunmuyorum.