Anneolcam ftscebeci71 ftscebeci71 hamile deilim ama uyuyamıyorum tüp bebek tedavisi görmeye başlıycam onun stresimi ney anlamadım 😔
ftscebeci71 feyzaa34 Herkeste son zamanda nefes darlığı ve grip yaşıyor çok heçmiş olsun Sllah yardımcın olsun😔🙏🏻
Ayazipek ftscebeci71 grip 🤧 bir yandan son haftalardayım haftaya Pazar kurtulacam ama müthiş mide yanması grip uyutmuyor 😢😢
Asyagizem 30 dayım bir aydır her gece uyanığımmm sabah dört beş altınderken sonraları mesai saatimm geliyor çok zorlanıyorum
Atikeemre14 25+2 hem grıp hem sırt agrısı hem huysuz bacak senduromu oldurcek benı daha 3 ay var nasıl gececek bılmıyorum 😩
ftscebeci71 Atikeemre14 Ay hiç sorma grip değilim ama hareketli olması uykusuzluk baya zor geçiyor 😑😔
Kaderozy 31+2 gecem gunduzum.birbirine karisti agrilarim oluyor nefes darligi yasiyorum bitmez bu 2ay