Şöyle düşünün, Hepimiz bu güne kadar nelerin üstesinden geldik, neler yaşadık, neler atlattık, nelere göğüs gerdik, evlat olduk, eş olduk Rabbim hepimize de nasip etti anne olduk, o yüzden Allahın izniyle doğumun da üstesinden gelebilir, bebeklerimizi sağlıklı sıhhatli kucağımıza alabiliriz, herşey çok güzel olucak, zorlukları olsa bile herşey gibi eninde sonunda oda geçicek, olumsuz şeyler düşünüp kafanıza takmayın sadece zamana bırakın ve anı yaşayın tatlış anneler 😘❤️😘