Tugraveannesi Busraclk bende 1907 de sezeryan ilr aldım kucağıma yine olsa yine yapardım sezeryan abarttıklrı kdr olmadı bende baş ağrısı bile yaşamadım sonrasında sadece dikiş ağrısı var oda oturunca ağrı yok yürürken sadece ama dayanamck kdr değil dikiş ağrısı olması da normal ztn ameliyat sonuçta biraz da doktor ve ekip ile de alakalı sanırım ben çok memnun kaldım ameliyat olduğumu anlamadım bile diyebilirim sohbet ettik güldük ettik öyle başladı ameliyat motive oldum yani
Asafeymeninannesi Alarasel sezeryan çıkışı kanamanızın önüne pedle geçemezsiniz,hasta bezi şart Hasta bezini sezeryan çıkışı hastane size veriyor zaten
Alarasel Asafeymeninannesi tmda bazıları pedin ytrli geldiğini söylemişde buyuzdn dedim yani bnmde aklm karştı. Bugun dra da sorucam ztn tşk🙂
Asafeymeninannesi Alarasel Eve geçiş yaptığınız yaptığınız zaman ped yeterli olur, sezeryan çıkışı pedle önüne geçmeniz imkansız ☺️ Ne demek 🌼
Ayckntmt Asafeymeninannesi ayy okadar çok mu oluyor kanama 🤦♀️ Nasıl doğurucaz bu korkuyla bakalım 😊 hayırlı doğumlar hepimize inşallah 🙏
Asafeymeninannesi Alarasel Ben sezeryandan çıktıktan sonra hastane hasta bezi getirip takmamızı söyledi. Hemşiremiz yakından ilgilenmişti Allah razı olsun. 1 gün içerisinde 3 hasta bezi kullanılmıştım. Eve geçtiğim gibi 3.hasta bezini çıkarıp orkidle devam etmiştim Tercih sizin tabii. Nasıl rahat edecekseniz o şekilde hareket edin ☺️
Asafeymeninannesi Ayckntmt O denli olmuyor ☺️ hasta bezi biraz daha önlem amaçlı ☺️ Doğum şekliniz belli mi?
Elizannesi Ayckntmt hiç korkma bugün 3 gün kanamam baya azaldı 3 kere hasta bezi kullandım sonra bebek bezi aldım küçük yeterli oldu
Ayckntmt Elizannesi gözünüz aydın hayırlı olsun bebişiniz güle güle büyütün inşallah darısı bizlere 🥰🙏
Ayckntmt Asafeymeninannesi evet sezeryan olucak yaklaştıkça zaman korku heyecan karıştım Allah büyük 🙏😊
Asafeymeninannesi Ayckntmt Sadak amenna 🤗 Bende 23 şubat tarihinde sezaryen oldum ve cidden rahat geçti. Tekrar tekrar sezaryen diyebilirim ☺️ endişe etmenize gerek yok, heyecan normal tabii ☺️
Buketbaby Sezaryen övüyorsunuz, çok ilginç. Sezaryen seçenek değil tıbbi bir müdahale,gerekliliktir. İnsanları yanlış yönlendirmeyelim lütfen.
Elizannesi Buketbaby evet haklısınız ama doğal Doğum olmuyorsa da kendini de bebeği de zora sokmanın bir manası yok ama sezeryan da korkulacak bir şey olmadığını anlatmaya çalışıyoruz
Ayckntmt Asafeymeninannesi ayy ne güzel bebiş kucağınızda sağlıkla büyüsün 🙏🥰 darısı başımıza inşallah çok teşekkürler ❤️