Dilankazann Kızlar merhaba dün detaylı ultrasona girdim 21+2 haftalık farklı bir doktora gittim şimdiye kadar kız denmişti kesin bu doktor erkeğe benzetti netmi dedim %70 dedi napacam ben ya 😭
Kbramsa Dilankazann eşyalarını mı almıştınız bu üzüntü ondan mı 🙄 ne farkeder ki sağlıklı hayırlı olsun da cinsiyetin ne önemi var
Dilankazann Kbramsa Evet ilk bebeğimiz annem mama sandalyesi bile almıştı kendimizi kıza alıştırdık ben çok istiyordum tabiki öncelik sağlık ama bu kadar sonra böyle söylenmesi şaşırttı beni
Dilankazann Haribo42 Hayır ilk çocuğumuz kız istiyorduk kıza alıştırdık kız diye sevdik neyse sağlıkla gelsin tabiki🤲
Dilankazann Fatmanurozgr Öyle mi bende evimize geçtiğimde kendi doktoruma da gidecem sağlıkla gelsinler 😍