Mlssa Minikkimyager Satın almadım canım arkadaşım getirdi, markası SunnyBaby Caretta. Çok memnun kalmış ısrarla kullan dedi,deneyeceğim☺️
Bebegim_geliyor Minikkimyager prego markasının da var bize hediye geldi getiren kisi eşimin teyzesi cok memnun kalmis ama biraz gec aldigi icin cok kullanamamis bize hediye etti cok guzel görünüyor o na da bakabilirsin biz kullanmadik ama
Mr1517 Minikkimyager Ben aldım tam istediğim gibi geldi , nevresim takımı hepsi fiyata dahil birde ekstra nevresim takımıda aldım anne yanı da aldım toplam 640 geldi bana kurmasıda 2 saatimizi aldı tavsiye ediyorummm ❤️ https://www.instagram.com/p/Bz-B7nUA4kz/?igshid=1c4e85mxlpr9y
Minikkimyager Mlssa büyük beşik aldığım için bunu biraz daha makul bi fiyata almak istiyorum teşekkür ederim 😊
MrsG Bebegim_geliyor bundan mı canım? Küçük değil mi? https://www.google.com/search?q=prego+anne+yanı+beşik&oq=prego+anne&aqs=chrome.1.69i57j0l3.3085j0j9&client=ms-android-xiaomi-rev1&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#lbl=OVERVIEW&pie=plaji-i
Minikkimyager Bebegim_geliyor büyük beşik aldığım için bunu biraz daha makul bi fiyata almak istiyorum teşekkür ederim😊
MrsG Bende çok istiyorum ama şu küçük olanlardan değil. 3-5 ay sonra değiştirmek istemiyorum varsa büyük olanlardan öneri alırım. Ahşap istiyorum ama onlar da tam olarak yatağa yanaşmıyor sanırım sallanma özelliğinden dolayı?
Duuyguum MrsG https://www.instagram.com/p/Bz5BZiKHmAXK5Y7Yqra7VeRjaWCkGfNbPhIdPQ0/?igshid=g9gd0l35rdud ben de bundan alıcam kısmet olursa dört kademeli
MrsG Bebegim_geliyor evet işte küçük demek istediğim bu 8-9 ay sonra yenisini almak zorunda kalacaksınız. Ben biraz daha büyük istiyorum yeni almaya gerek kalmasın diye. Hatta 8-9 ay bile kullanamazsınız. Çünkü bebek hareketlenmiş olacak belki ayağa bile kalabiliyor olacak. O yatakta yalnız bırakamazsınız o durumda. Bence.
Ferdiasiye Canim bizde Instagram da ada bebe diye sayfa var ordan aldik anne yani besigi puset bebek arabasi ana kucagi kanguru ya 650 tl verdik ve gerckten cok iyi cikti mali bu kdar beklemiyordum ..oraya da bakabilirsin istersen..
Ferdiasiye Minikkimyager hepsni almak zorunda da degilsin paket halinda icinden secede biliyorsun canim.foto atcaktim ama beceremedim:-) istanbulda yeri bende buyuk aldim bunuda kucuk.istedim harbi cok iyi geldi fiyatina gore yani..
Slmzhnm [url=https://hizliresim.com/6DmMv7] anne yanı yada ayrı oda icin yan korumalıgı ayarlanmalı 60-120 ölcüleri sallanma sabitlenme özellikli ebevyn yatagına sabıtlenme aparatlı 4 kademe yukseklık ayarlı ve tek elimle bile kaldırabılıyorum bütün cibinlik ve yatak takımıyla birlikte 795 e aldım suan 850 tl cıvarı oldu fiyatı ama tam istediğim gibi geldi cok memnunum