slm cnm bende 40+5 de coktail olarak icirmisti doktorum, biraz süt ve meyvesuyuyla karistir demisti tadi düsünüldügü kdr igrenc deil😬. yurtdisinda suni sanci vermeden önce veriyolar genelde bana sallama caylar kremler verdi son olrak hint yagi dedi . gece 3 5 arasi ic demisti bende oda fayda etmez diye 12 de ictim bütün gece tuvalete zor yetistim sabahinda bos mide ve uykusuz ben kalmistim hic sancim yoktu fayda etmemisti anliyacagin. sonra o gün öglene dogru normal sancilarim gelmeye basladi ama hint yagindan olcagini sanmiyorum 😂