İyi akşamlar arkadaşlar 38 haftalık hamileyim. Geçen hafta kontrole gittiğimde doktorum bebeğimin doğum kanalına yerleşmediğini söyledi sezeryan için gün verelim dedi. Pazartesi son kontrolüm var sezeryan için gün verecek fakat aklıma takılan konu bebeğin bu haftalarda doğum kanalında mı olması gerekiyor yoksa doktorumun sezeryan daha kolayına geldiği için öyle söylemiş olabilir mi? Yardımcı olursanız sevinirim