Asiri mide bulantim ve kusmalarim icin doktorun onerdigi bir hap kullaniyorum 22 gundur cok iyi geldi ne bulanti ne kusma cok rahattim gece yutuyordum yatmadan once dun gece icmeyi unuttum ve ertesi gun 11 defa kustum hic bisey yiyemedim cok kotuydum hapın ne kadar etkili oldugunu anlamış oldum bu kadar etkili bir hap bebegime zarar verirmi pazartrsi kontrolum var bunu doktorumu danisicam sizinlede paylasmak istedim 14+5 olduk .