Kızlar 3 gündür bebegimin hareketlerini çok net hissetmiyorum 23 haftalik hamileyim eşimle biraz tartışmıştık bağrıştık yani ondan öncesinde güzel tekmelerini hissediyordum şimdi hafif hafif ve kasiklarimin bulunduğu bölgede hissediyorum karnim sanki indi gibi geliyor neler denedim bir türlü tam hissedemedim 2 gün öncede benden çok afedersiniz biraz su aktı yani kafamda deli sorular pazartesiyi bekliyorum doktora gitmek için napicami sasirdim açıkçası 3 gün öncesi daha hareketliydi çok korkuyorum birşey olcak diye