Son 98 bizimde🤗 2.olduğu için daha sabırlı ve sakinim😬 son kontrolde 2 damarda sıkıntılı olduğu için coraspin verdi ona canım sıkıldı biraz😕 bebeğin gelişimi şuan için normalmiş ama takipte kalıcaz,gebelik zehirlenmesi riski var dedi.hayırlısıyla sıkıntısız şekilde kucağımıza alırız inşallah kuzularımızı 🥰