Snkz theo lavaboya gidiyorum gözümü kapatiyorum diyorum Allah im açınca nişan göreyim ama hep hayal kırıklığı😂😂
tortil21 Snkz bende artik merak ediyorum, dogsun istiyorum. Vucudum olarak gerek ruhsal olarak boyle bi sona gelmenin tuhaf hissi var 37+4
ipeksi Snkz bizim de son 7 bugün biraz kasılmalarım var inşallah devamı gelir de doğar diye dua ediyorum, Rabbim hepimizi hayırla sağlıkla kurtarsın ve isteyen herkese de nasip etsin inşallah 💕
ipeksi ssematrk bi de benim 3 yaşındaki kızım yengeç beni hiç üzmedi bu da yengeç olsun istiyorum ama 😂 Aslan burcu zor geliyor bana
Pelintaner tortil21 yalanci sancilar basladiysa bel agrisindan sonra draakkk gelio demektir belin hassasiyeti ve kasılmalar hayirli dogumlar herkese😊 benimde 31+4
tortil21 Pelintaner sagol canim. Gecen gece yarim saat bel agrisi cektim siddetli sonra gecti 😌 hatta dogum basliyor diye umutlanmistim😀