Bbsozlm Kızlar merhaba 39 haftalık hamileyim 2 saattir kasıklarımda bi ağrı var girip çıkıyo ama çokta şiddetli bi ağrı değil sancı olabilir mi ilk böyle az başlayıp artıyor diyolar ama şiddeti artmıyor kıvrandırmıyor sadece 15 dakikada bir girip çıkıyor
Serpilataman Bbsozlm dinlendiğinizde geçmezse ve üstüne duş aldığınızda daha artarsa doğum sancısıdır allah yardımcınız olsun 🙏🏻
Bbsozlm [silindi] peki şiddeti az olsada doğum sancısı olabilir mi gözümde hep çok acılı bişey düşünmüştüm o yüzden şuan yalancı olabilirmi diyo düşünüyorum ve giriyo hemen çıkıyo
[silindi] Bbsozlm sonuna doğru şiderlenir gercek sanci zaten doğum başladiğini ordan anlarsiniz... :) hadi bakalim hayırlı haberler ile yazarsin inşAllah
[silindi] suna2335 kişiden kişiye değişir iki normal doğum yaptim.. sancilarim 3-5 dakkika arasi olunca hastaneye gittim ve yartişimla doğumumun arasi 3 saat... acilma nekadar hizli ise okadar cabuk doğum olur
[silindi] Bbsozlm :) tşkler.. Allahin izni ile seninkide kolay gecer hic kafana takma, sadece her doğum ayni değil bunu bil...